`Mensen maken kennis` dubbelzinnig beursthema

Laatste wijziging: 8 mei 2023

De voorbereiding voor HET Instrument 2008 is gestart. Het grootste technologie-evenement voor industrie en wetenschap van de Benelux draait volgend jaar al in de week van 20 tot en met 23 mei en zal geen vijf maar vier dagen duren.

Voor HET Instrument 2008 is gekozen voor een thema dat inspeelt op de trend naar meer beleving in marketing: ‘mensen maken kennis’. Na een indringende sessie op de Euromast in Rotterdam kwam dit dubbelzinnige motto op tafel. Mensen maken kennis met behulp van de technologie op HET Instrument. Mensen als Albert Einstein en Anton Philips werden groot dankzij die technologie.

Exposanten, die opnieuw deelnemen, krijgen een korting van tien euro op de vierkante meter prijs voor standhuur. Het bedrag dat overbleef na aftrek van alle kosten voor de editie van 2006 is door het FHI bestuur gereserveerd voor deze korting. Degenen die weer meedoen zijn degenen die het hebben opgebracht en die waarde blijken te hechten aan de continuïteit van het evenement.

HET Instrument 2008 biedt ruimte aan ongeveer 550 stands waarop circa vierduizend bedrijven zullen zijn vertegenwoordigd uit de branches Industriële Elektronica, Industriële Automatisering en Laboratorium Technologie. De beursvloer trekt elke twee jaar tussen de 23.000 en 25.000 professionele, hoogopgeleide bezoekers uit industrie en wetenschap. Het hoogwaardige conferentieprogramma van HET Instrument omvat tien tot vijftien onderdelen en trok in 2006 vijftienhonderd deelnemers.

Geschreven door

Logo van:`Mensen maken kennis` dubbelzinnig beursthema

FHI, federatie van technologiebranches

FHI is het collectief van technologiebedrijven die in de Nederlandse markt actief zijn als aanbieders van industriële elektronica, gebouw automatisering, industriële automatisering, laboratorium technologie en medische technologie. Het collectief functioneert... Lees meer