Eindhoven, Nederland (26.7.2010) – ISA heeft vandaag aangekondigd dat ze de bezoekers van de beurs Industry & Automation gaat benaderen en begeleiden via Mobile Marketing.
“VNU exhibitions is erg blij met dit initiatief, dat precies past in onze campagne “Fit for the future” zegt Arwen Obermeyer, Cluster Manager Industrie van VNU en verantwoordelijk voor de beurs Industry & Automation. “Door het toepassen van deze technieken krijgen de bezoekers direct te maken met een noviteit op het gebied van zowel marketing als wireless. Wireless kan als thema uiteraard niet ontbreken op Industry & Automation gezien alle snelle ontwikkelingen op dit gebied”
Mobile marketing is een fenomeen dat sinds kort voornamelijk toegepast wordt binnen de consumenten markt. Vrijwel iedereen heeft vandaag de dag een geavanceerde mobiele telefoon op zak en is in staat om door middel van Bluetooth een visueel bericht te ontvangen. Mede door de flexibiliteit van het product wordt het al toegepast op festivals, gemeenten en bij onderwijsinstellingen. Bij beurzen werd het slechts sporadisch toegepast omdat niet bekend is hoeveel mensen hun Bluetooth altijd hebben aanstaan. De verwachting is nu dat de meeste bezoekers van de beurs Industry & Automation hun Bluetooth hebben ingeschakeld, omdat ze ook draadloos met hun carkit communiceren.
“ISA biedt de bezoekers aan een Wireless-lezing een geheugensteuntje door middel van een herinnerings-SMS” aldus Pieter van der Klooster, directeur van ISA in Europa. “Tevens zal aan alle bezoekers éénmalig gevraagd worden of ze een Bluetooth bericht van ISA willen ontvangen. Dit Wireless contact staat symbool voor de nieuwe draadloze oplossingen binnen de industrie, die we samen met de partners willen laten zien op deze beurs.”
Wat er in het bericht zal komen te staan wordt nog niet bekend gemaakt, maar de bezoekers die hun Bluetooth niet standaard hebben aanstaan wordt aangeraden om dit nu te doen!