FluidsProcessing.nl http://www.fluidsprocessing.nl/NL/newsitem6036.html


INSIGHT

15-06-2018

 

 

Deutsche Gründlichkeit

Fotografie: Finn Hentzepeter

Bij beurzen gaat het in de marketing steeds minder om de bezoekersaantallen en steeds meer om de kwaliteit van de bezoekers. Die kwaliteit dat bent u. Coördinerend of leidinggevend op de werkvloer, medebepalend of -beslissend bij investeringen en uiteraard goed opgeleid. Dat soort bezoekers zien beursorganisaties en exposanten graag naar de stands, congressen en netwerkbijeenkomsten komen. Het percentage beslissers dat de beurs bezoekt, maakt de beurs tot een succes, niet de grote getallen. Liever kwaliteit dan kwantiteit, is het motto.

Voor u als beursbezoeker zal kwaliteit van het expositieaanbod zeker ook zwaar meetellen, maar kwantiteit zal ook belangrijk zijn. U wilt een zo compleet mogelijk aanbod van technieken en oplossingen voor uw processen. Natuurlijk is een beurs een mooi moment om fabrikanten en leveranciers die u kent en waar u mee samenwerkt, de hand te schudden en even bij te praten, maar het kan ook geen kwaad eens over de schutting te kijken.

Wat dat betreft biedt 2018 qua beurzen een uitgelezen mogelijkheid om regionaal en internationaal inspiratie op te doen. Regionaal tijdens de beurzen WoTS/IP - waar Industrial Processing begin oktober als een van de werelden van World of Technology & Science wordt gepresenteerd. Twee weken later kunt u terecht bij Solids Antwerpen. Internationaal wordt u bediend bij Achema die van 11 tot 15 juni in Frankfurt wordt gehouden. Deze beurs vindt eens in de drie jaar plaats. Hier staat letterlijk de wereld aan bedrijven op het gebied van chemische technieken en procestechnologische oplossingen. Natuurlijk, het is een mega-event, u moet zich goed voorbereiden en keuzes maken, maar dit is waar de toekomst van de procesindustrie gepresenteerd wordt en waar fabrikanten hun primeurs lanceren. Deze beurs is de laatste jaren steeds internationaler geworden. Meer dan de helft van de exposanten komt nu van buiten Duitsland, uit Europa en daarbuiten, met name Azië en Noord-Amerika. Samen ruim 3.500. Een beetje veel om allemaal te bezoeken, maar door u te beperken tot bepaalde groepen blijft het behapbaar. Zo zijn er voor mechanische processen zo’n 400 exposanten actief. Ter vergelijking: alleen dat al is 4x zo veel als op de Solids-beurzen in de Benelux.

Voor wie zijn blik wil verbreden, is een bezoek dus zeker een aanrader. En wat de kwaliteit betreft en het randprogramma, daar kunt u rekenen op Deutsche Gründlichkeit. Uit de bezoekersenquête blijkt dat 85% van uw collega’s dit evenement als goed tot zeer goed beoordeelden. Mocht u niet in de gelegenheid zijn om zelf te gaan, wij presenteren de krenten uit de pap in de nabeschouwing.

Proces Media

  Marktplein 2
NL-1421 AC   Uithoorn
  tel: +31 297 22 34 62
fax: +31 84 756 26 88

Contactpersonen

persoon, functie afdeling doorkiesnr
Dhr. Vincent Hentzepeter redactie +31 6 20 59 24 36
Dhr. Erik ten Haaf sales manager +31 6 10 03 17 81
Mevr. Debbie van den Dool sales binnendienst +31 316 22 71 55
Mevr. Marion van Sinderen sales binnendienst +31 316 22 71 55
Dhr. Piet van der Kooi website, nieuwsbrief +31 53 434 45 66
Mevr. Doreen ten Haaf abonnementen magazine +31 297 22 34 62
Mevr. Ingrid Vorselaars administratie website +31 53 434 45 66

Bedrijfsprofiel

Proces Media onderscheidt zich met een multimediale filosofie, waarbij gedrukte én digitale magazines, een webportaal en digitale nieuwsbrieven elkaar versterken. Vakspecialistische content is hiermee vrij beschikbaar voor professionals.

Specialistische kennis was nooit zo toegankelijk voor zo’n brede doelgroep in print én online. Communicatie was nooit directer.

Wij bieden toeleveranciers als enige in de markt een eigen plek op ons platform waar zij hun producten, diensten en expertise aan hun afnemers kunnen presenteren.

Zo worden leveranciers en gebruikers aan elkaar gekoppeld en aangemoedigd kennis te delen en uit te wisselen. Dit biedt nieuwe perspectieven voor contentmarketing.

De leveranciersmarkt kan zijn producten en diensten gericht communiceren en klanten via diverse media benaderen.

Waardevolle content is voor de hele markt op elk moment online opvraagbaar en zit niet achter een betaalde portal. Dit levert de leveranciersmarkt op communicatiegebied een ongekend bereik op.

Met uw multimediale strategie kunt u de hele doelgroep bereiken en u draait zelf aan de knoppen.